English

امام جمعه خمینی شهر:

وجود میز خدمت در ایام دهه فجر باعث وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است

امام جمعه خمینی شهر اظهار کرد: وجود میز خدمت در مساجد در ایام دهه فجر شهرستان باعث وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است.

وجود میز خدمت در ایام دهه فجر باعث وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله موسوی امام جمعه خمینی شهر درتشکیل  جلسه ستاد دهه فجر در جمع مسئولان شهرستان خمینی شهرگفت:  در ایام الله دهه فجر مسئولان شهرستان خمینی با عنوان سفیران خدمت پای درد دل مردم شهرستان بنشینند

وی  بیان داشت: درآستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و این در حالی است که با  حوادثی هم درمنطقه و خارج از منطقه روبرو هستیم.

آیت الله موسوی از مانور ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر و تصریح کرد:  برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در راستای استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران طرح و برنامه ریزی شود.

امام جمعه خمینی شهر در خصوص محتوای برنامه های دهه فجر افزود: دست آوردهای نظام و جایگاه نظام باید برای نسل جدید تشریح و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران  برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود؛ برای این کار می توان  از هیات های مذهبی و پایگاه های بسیج و ائمه جماعات مساجد کمک گرفت.

وی به فعالیت های قرار گاه های محلات اشاره و تصریح کرد: قرارگاه های محلات می توانند برنامه های پرباری برای ایام الله دهه فجر آماده کنند.

این مقام مسئول فضای مجازی را منبع اطلاع رسانی برای برنامه های  دهه فجر برشمرد وادامه داد: می توان با وجود بیماری کرونا و حضور بسیاری از افراد در فضای مجازی ادارات و ارگانها طرح و ایده های خود را در این فضا به سمع و نظر همه برسانند.

آیت الله موسوی  وجود میز خدمت  در ایام دهه فجر را مبارک برشمرد و تصریح کرد: مسئولان با عنوان سفیران خدمت پای درد دل مردم شهرستان بنشینند وتا جاییکه امکان دارد مشکلات و معضلات آنها را مرتفع ساخته که این امر موجب وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان خواهد شد.

امام جمعه خمینی شهر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه