English

امام جمعه خمینی شهر:

روایتگری صحیح چهره باطل را مخدوش می سازد

امام جمعه خمینی شهر در جمع راویان شهرستان خمینی شهر گفت: امروز جنگ روایت هاست وکسی در این جنگ پیروز است که ابزارهای اطلاعاتی دقیقی داشته باشد.

روایتگری صحیح چهره باطل را مخدوش می سازد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله موسوی در دومین همایش راویان شهرستان خمینی شهر در جمع راویان و رزمندگان و انقلابیون شهرستان خمینی شهر در حسینیه ثارالله اظهارکرد: روایتگری یک عبادت است چون با روایتگری، حقایق در تاریخ ثبت می شود.

وی بیان داشت: کاری که حضرت امام سجاد و حضرت زینب (سلام الله علیهما) انجام دادند و حقایق واقعه عاشورا را تبیین کرده و نقشه های دستگاه پلید بنی امیه را نقش بر آب کردند نیز روایتگری برشمرد و افزود: امروز دشمن نسل جوان را نشانه گرفته است و روایتگری سیره شهداء راهی بسیار پربها و ارزشمند است که می تواند باعث بیداری دل های خفته شود.

این استاد حوزه تشریح کرد: همانگونه که روایتگری امام سجاد(ع) مردم خفته شام و کوفه را بیدار کرد آگاهی رساندن و بیان وقایعِ این روایتگری ها گاه با خطبه و سخنرانی بود و گاه با گریه و دعا و مناجات به درگاه خداوند متعال.

آیت الله موسوی با بیان این مطلب که روایتگری صحیح چهره باطل را مخدوش می کند و چهره حق را روشن می سازد افزود: هر چند دشمنان در زمینه های نظامی، هسته ای و ... در تلاش هستند و بر ما هم لازم است هر چه بیشتر در این زمینه ها پیشرفت کنیم ولی جنگ امروز، جنگ روایت هاست و کسی در این جنگ پیروز است که ابزارهای اطلاع رسانی قویتری داشته باشد و مردمی که بصیرت ندارند مغلوب جنگ روایت هستند.

امام جمعه خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: با روایتگری سیره شهداء فتنه ها در نطفه خاموش می گردد و سبک وسیاق سیره شهدا در زندگی اجتماعی ساری و جاری می شود.

به گزارش موج؛ با حضور سردار رشیدی از لشکر هشت نجف اشرف از خانواده سه شهید شریفیان تجلیل به عمل آمد.سردار شهید دکتر حبیب الله شریفیان پس از سالها تحمل درد و رنج مجروحیت دوران دفاع مقدس در تاریخ 21/11/1389 در بیمارستان ساعی خمینی شهر به همرزمان شهیدش پیوست .

شایان ذکر است 2 تن از برادران وی به نام های رسول و مجید در عملیات های والفجر 1 و کربلای 5 به فیض شهادت نائل گردیدند.مزار مطهر این سه شهید والامقام در گلزار شهدا سید محمد قرار دارد.

همایش راویان در خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی