English

امام جمعه خمینی شهر:

وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بازدارندگی است

امام جمعه خمینی شهر گفت: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بازدارندگی از گناهانی است که در انظار عمومی انجام می شود.

وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بازدارندگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله موسوی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهادی دولتی ،مردمی است که تعدادی از دلسوزان هر شهر مجری برنامه های امر به معروف و نهی از منکر باشند.

وی بیان داشت:دربحث امر به معروف و نهی از منکر برخی گناهان در معرض عمومی انجام می شود و به صورت علنی در انظار صورت می پذیرد تا جایی که منکرات ارزش محسوب می شود و به شکل فرهنگ در آمده و ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه بازدارندگی از منکرات در جامعه را عهده دار است.

آیت الله موسوی افزود: معضلات فرهنگی موارد بسیاری را شامل می شود که حجاب و دوچرخه سواری خارج از چهار چوب شرع و قانون و عرف از موارد بارز  مسائل فرهنگی است‌.

در ادامه طبق مصوبات جلسات قبل که نهاد ها باید کمیته ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دهند، امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: هیات های مذهبی باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دهند و آسیب های هیات های مذهبی مورد بررسی قرار گیرد.

این استاد حوزه گفت:تشکیل کمیته صیانت از خانواده نیز از اهمیت فراوانی  برخوردار است چه آنکه مشکلاتی که در خانواده ها به چشم می خورد آمار طلاق را بالابرده و می توان با فعالیت های این ستاد در بهبود روابط خانواده ها اقداماتی صورت داد.

وی از لجام گسیختگی فضای مجازی سخن گفت و اضافه کرد: فضای مجازی با هماهنگی ارگان های مربوطه باید سرو سامان یافته و این پراکندگی باید تمام‌ شود.

آیت الله موسوی در بحث دوچرخه سواری بانوان تشریح کرد: بانوان باید در فضاهایی امن مانند باغ بانوان و باشگاه ها به این ورزش بپردازند.

ستاد امر به معروف در خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه