English

دادستان ساری:

۱۸ صفحه مجازی خرید و فروش اسلحه در مازندران بسته شد

دادستان مرکز مازندران از مسدود شدن ۱۸ صفحه مجازی فعال در زمینه خرید و فروش غیرمجاز اسلحه و مهمات در استان خبر داد و گفت: متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

۱۸ صفحه مجازی خرید و فروش اسلحه در مازندران بسته شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد کریمی در جلسه تخصصی کارگروه رصد فضای مجازی استان مازندران اظهار داشت : با توجه به رصد جدی و تخصصی فضای مجازی در استان طی یکماه گذشته، ۱۸ صفحه مجازی فعال در زمینه خرید و فروش غیرمجاز اسلحه و مهمات شناسایی، مسدود و متخلفین به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به توجه و رصد جدی متخلفین در زمینه اخلال در نظم عمومی، اوباش‌گری و… تصریح کرد: ۷۵ صفحه متخلف از اراذل و اوباش شناسایی، مسدود و تعداد ۱۰ نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کریمی همچنین از شناسایی ۱۰ کانال حاوی مطالب ضد اخلاقی، ضددینی و ترویج دهنده بی بند و باری و نشر اکاذیب و دستگیری ۲ نفر در این خصوص طی ماه اخیر خبر داد و گفت: متخلفین فضای مجازی در امان نخواهند بود.

دادستان مرکز استان با تاکید بر فضاسازی فرهنگی توسط فعالان فضای مجازی، اذعان داشت: دشمنان نظام و دروغ پردازی‌های سازمان یافته از طرف معاندین مسئله تازه ای نیست و ما با تمام توان در برابر اینگونه تحرکات مقاومت کرده و با شفافیت نزد مردم آنها را رسوا می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه