English

هاجر عبدی؛

سرقت از تابلو های برق یک فاجعه است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: در حال حاضر سرقت از تابلو های برق به یک فاجعه تبدیل شده و در دوماه اخیر ۴۰۰ تابلو برق مورد سرقت قرار گرفته است.

سرقت از تابلو های برق یک فاجعه است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هاجر عبدی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در جلسه شورای شهر بندرعباس به توسعه روشنایی معابر در شهرک پیامبر اعظم و بافت های فرسوده اشاره کرد و افزود: سال گذشته بلوار هرمز و ادامه بلوار شهیدرجایی که به شهرک پیامبر اعظم ختم می شد، روشن شد.

عبدی اظهار داشت: این شرکت برای افزایش قابلیت اطمینان و جلوگیری از سرقت شبکه های برق، پروژه تبدیل سیم به کابل را آغاز کرده است.ضمن اینکه برای پایداری شبکه و زیبا سازی آن شبکه های برق در برخی مناطق بصورت زمینی اجرا می شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق گفت: باتوجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه ها در زمستان و کاهش تولید برخی نیروگاه های برق کشور، چراغ های روشنایی معابر شهرهای استان به صورت یک درمیان روشن می شود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر تمام خدمات قابل ارائه به متقاضیان و مشترکان برق به صورت غیرحضوری و از طریق میزخدمت الکترونیک و اپلیکیشن برق من قابل دریافت است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه درباره سرقت شبکه های برق گفت: در حال حاضر سرقت از تابلو های برق به یک فاجعه تبدیل شده و در دوماه اخیر ۴۰۰ تابلو برق مورد سرقت قرار گرفته است که این مهم به بیش از حد ممکن خود رسیده است.

 عبدی اضافه کرد: در حال حاضر دو اکیپ مجهز برای پیشگیری از این فاجعه در حال گشت زنی هستند.

در ادامه این نشست مقرر شد کارگروه تخصصی  میان شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری بندرعباس برای ارائه خدمات به شهروندان تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه