English

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر خبر داد:

دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان فریدونشهر / کشف ۴۰۰ روکش دندان قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر از دستگیری یک دندانپزشک قلابی و کشف400 عدد روکش دندان قاچاق در شهرستان فریدونشهرخبر داد.

دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان فریدونشهر / کشف 400 روکش دندان قاچاق

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حمزه یبلوئی گفت: فردی که بدون داشن مجوز و مدرک تحصیلی اقدام به دایر کردن مطب دندانپزشکی کرده و به تجویز دارو برای بیماران می پرداخت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

وی افزود:‌ ماموران به محل مذکور اعزام و مشاهده کردند مطب دندانپزشکی این فرد بدون هیچ نشان و تابلویی در یک مکان متروکه و غیر بهداشتی قرار گرفته و وی در این مکان به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت دندان مصنوعی، عصب کشی ، ارتودنسی ، پُرکردن و انجام روکش دندان و همچنین تجویز داروی های مرتبط برای بیماران می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر عنوان کرد: در بازرسی از محل 100 عدد داروی بی حسی ، 600 عدد کپسول حاوی ماده ترمیم دندان ، 400 عدد روکش دندان که همگی به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد .

سرهنگ یبلوئی ‌ با بیان اینکه در استعلام هایی که از دستگاه های مسئول نیز بعمل آمد فعالیت غیرقانونی فرد مذکور محرز شد گفت: در این رابطه با حکم مقام قضائی محل مذکور پلمب و این دندانپزشک قلابی به اتهام مداخله در امور پزشکی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه