English

فرمانده سپاه پاسداران چالوس خبر داد:

توزیع ۲هزار بسته معیشتی ، ایام سالگرد سردار دلها در چالوس

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان چالوس گفت: در ایام سالگرد سردار دلها ، چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده و به یاد آیت الله مصباح یزدی 2 هزار بسته معیشتی ، بهداشتی و فرهنگی در بین نیازمندان در شهرستان چالوس توزیع شد.

توزیع 2هزار بسته معیشتی ، ایام سالگرد سردار دلها  در چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران،سرهنگ عابدین داغمه چی اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته 450 هزار تومان بود که جمعا مبلغ 900 میلیون تومان بسته های معیشتی در بین نیازمندان چالوسی توزیع شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی در ایام سالگرد سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی 20 دستگاه موبایل نیز اط طریق آمورش و پرورش و پایگاه های مقاومت به دانش آموزان نیازمند که در بحث آموزش مجازی نیاز مبرم داشتند توزیع شده است.

فرمانده سپاه پاسداران چالوس اظهار داشت: چالوسی ها مشارکت و همراهی خوبی در ایام رزمایش کمک های مومنانه داشتند و ان شالله با ادامه همراهی و کمک آنها در ایام دهه فجر نیز رزمایش کمک های مومنانه را برگزار کنیم.

سرهنگ داغمه چی افزود: امروز نیز شرکت عمران مسکن شمال که در برگزاری تمام رزمایش های کمک مومنانه در شهرستان چالوس به ما کمک کردند تعداد 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان کمک کردند که تشکر ویژه از آقای مهندس عباس زاده که انصافا کمک های زیادی در حوزه شهرستان انجام می دهند دارم.

وی گفت: از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) نمک آبرود بردار ارزشی آقای شمس نیز در انجام این رزمایش و رزمایش های قبلی کمک هاای مومنانه تلاش داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه