English

فرمانده سپاه شهرستان چالوس:

برنامه های نیمه شعبان به صورت مجازی در چالوس برگزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان چالوس گفت: اکثر برنامه های نیمه شعبان به دلیل جلوگیری از تجمعات به دلیل شیوع بیماری کرونا،برنامه های نیمه شعبان به صورت مجازی در چالوس برگزار می شود.

برنامه های نیمه شعبان به صورت مجازی در چالوس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ، سرهنگ عابدین داغمه چی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های نیمه شعبان در چند نقطه از شهر بدون تجمع مردمی برگزار می شود و همچنین از طریق بلندگوهای مساجد دعای فرج پخش می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت نیمه شعبان 1500 سبد کالا در بین افراد نیازمند شهرستان چالوس توزیع می شود که این افراد از قبل شناسایی شدند.

سرهنگ داغمه چی تصریح کرد: جامعه بسیج زنان شهرستان چالوس وارد بیمارستان های شهرستان می شوند و ضمن تقدیر از پرستان مولودی خوانی برگزار می کنند.

فرمانده سپاه چالوس تاکید کرد: توسط بسیجیان شهرستان چالوس ضد عفونی مکان های مختلف شهرستان چالوس انجام و تولید   توزیع ماسک و لوازم بهداشتی انجام شد.

وی تاکید کرد: از کادر درمانی و پرستاران تقدیر و تشکر دارم که در ایام بحران کرونا در خط مقدم به کمک بیماران می پرداختند و شبانه روز زحمت کشیدند.

فرمانده سپاه شهرستان چالوس افزود: در ایام بحراک کرونایی در شهرستان چالوس با کمک شهرداری ها، خیرین و شهروندان نکات بهداشتی رعایت و اقدامات خوبی جهت خروج از بحران کرونا انجام شده است.

مسئول بسیج رسانه شهرستان چالوس نیز  ر این شهرستان گفت: از خبرنگاران شهرستان چالوس در بحث پوشش خبری برنامه ها و فعالیت های دوران بحران کرونایی تقدیر و تشکر می کنم.

زال نژاد اظهار داشت: بسیج رسانه شهرستان چالوس تلاش دارد سازماندهی اعضا بسیج رسانه را انجام داده تا بر اساس سانتار بسیج رسانه بتوانیم عملکردها را بررسی و برنامه ریزی نماییم.

وی گفت: برنامه های خوبی در بسیج رسانه شهرستان چالوس در ایام بحران کرونایی برگزار شد و این برنامه ها ادامه نیز خواهد داشت و نیازمند مشارکت اصحاب رسانه در شهرستان چالوس هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه