English

نوبخت:

قطعه دوم آزاد راه تهران شمال تا پایان دولت به بهره برداری می رسد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: روند احداث قطعه دوم آزاد راه تهران شمال ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.

قطعه دوم آزاد راه تهران شمال تا پایان دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر نوبخت در بازدید از قطعه ۲ آزاد راه تهران شمال افزود: برای تکمیل منطقه ۲چیزی حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و پیشرفت کا  نسبت به بازدید تیرماه از رشد خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: تونل البرز که بیش از ۶ کیلومتر طول آن است بزرگترین تونل منطقه آزاد راه تهران شمال است که ۵ کیلومتر راه را کوتاه می کند.

نوبخت تصریح کرد: قطعه اول ۶۰ کیلومتر مسیر تهران شمال را کاهش داده و مردم استقبال خوبی از آن داشتند.

بازدید نوبخت از قطعه 2 آزادراه تهران شمال

رئیس سازمان برنامه و بودجه اذعان داشت: بزرگترین تونل مسیر که هم اکنون بازدید کردیم در حال اتمام است و شرایط همکاری دولت و بنیاد بسیار خوب بوده و ایران شرایط موجب سرعت در کار اجرایی منطقه دو آزاد راه تهران شمال بوده است.

وی گفت: تا پایان امسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان  برای تکمیل قطعه دوم سرمایه گذاری می شود تا بتوانیم پایان دولت دوازدهم شاهد بهره برداری آن باشیم.

نوبخت بیان داشت: امروز همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی از پروژه بازدید کردیم تا به دشمنان ایران اسلامی بگوییم راه سردار سلیمانی ادامه دارد و به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی توسعه عمرانی در کشور رو به افزایش است.

بازدید نوبخت از قطعه 2 آزادراه تهران شمال

وی گفت: خوشحال هستیم این پیام را به دشمنان ایران اسلامی بدهیم علی‌رغم تحریم ها اما تمام پروژه های عمرانی ما در حال افزایش می باشد.

نوبخت تصریح کرد: راه حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد  و راه سازندگی در کشور در هیچ شرایطی تعطیل نمی شود.

وی گفت: با بهره برداری قطعه دوم آزاد راه تهران شمال که تا پایان دولت دوازدهم انجام‌ می شود فقط ۴۷ کیلومتر باقی می ماند.

نوبخت اذعان داشت: برای قطعه دوم آزاد راه تهران شمال ۲هزار میلیارد تومان پیش بینی شده بود که تاکنون ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد اما با توجه به تورم مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان به ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش شود که با همکاری خوب دولت و بنیاد پروژه توقف نمی شود و فعالیت ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه