English

تقدیر از اقدامات صورت گرفته در فولاد هرمزگان

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان توسعه‌ی مناطق ساحلی کشور به‌ویژه شهرهای هرمزگان را رویکردی ضداستعماری خواند و در ادامه افزود: شرکت فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی کارهای خوبی انجام داده است و امیدواریم این سطح از مشارکت بیشتر و بالاتر رود.

تقدیر از اقدامات صورت گرفته در فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در بازدید از مجتمع فولاد هرمزگان، اظهارکرد: برای بنده جالب است و جای تقدیر دارد که فولاد هرمزگان با امید به آینده در حال گسترش فعالیت‌های خود است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی‌زاده بیان داشت: کارهای خوبی در این شرکت انجام شده و برای چشم‌انداز آینده در گسترش‌ صنعت فولاد هم طرح و برنامه‌ای دارند و بنده تشکر می‌کنم.

وی تکیه ‌بر بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های آن را سالم‌ترین نوع سرمایه‌گذاری در عرصه فعالیت‌های اقتصادی دانست و گفت: زمانی که بخش خصوصی ورود پیدا کند خود ضامن سلامت مجموعه خودش است و تمام هم‌وغم خود را برای این می‌گذارد که سود بیشتر را با هزینه کمتر به دست بیاورد.

عبادی زاده در ادامه با تأکید بر تبدیل شدن هرمزگان به قطب فولادی کشور، اظهار داشت: ظرفیت ساحل و آب دریا ظرفیت بسیار ارزشمندی است که در بخش‌های مختلف می‌تواند زمینه‌های پیشرفت و آبادانی یک کشور را فراهم کند و بیش از 80 درصد شهرهای توسعه‌یافته در کل دنیا، شهرهای ساحلی هستند.

بازدید امام جمعه بندرعباس از فولاد هرمزگان

وی با اظهار تأسف از نگاه مسئولان بیان داشت: حالت گریز و فرار از سواحل را در دستور کار سیاست‌مداران کشور داریم و متأسفانه نگاه خوبی در کشور ما وجود ندارد درحالی‌که باید در سیاست‌گذاری‌های کلان این موضوع دیده شود.

امام جمعه بندرعباس گفت: کشورهای استعمارگر مایل بودند کاری کنند که مناطق ساحلی آباد نشود چرا که می‌دانستند اگر این مناطق آباد شوند به رشد و بالندگی کشور کمک خواهد شد.

وی با تشکر از فولاد هرمزگان در بخش مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی کارهای خوبی انجام داده است و امیدواریم سطح مشارکت مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به حوزه فعالیت‌های اجتماعی بیشتر و بالاتر رود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به وضعیت کرونا و مشکلات ناشی از آن در استان گفت: با شروع همه‌گیری کرونا با مشکل جدی مواجه بودیم و دوستان ما در صنعت فولاد کمک‌های خوبی کردند.

وی این فعالیت را باعث ایجاد امید در مردم دانست و گفت: مردم با دیدن این فعالیت‌ها به آینده امیدوار می‌شوند که هرچه صنعت در هرمزگان گسترش‌ پیدا کند به نفع مردم است و تأثیرات آن را در سفره خود خواهند دید.

نماینده ولی‌فقیه در بخش آخر سخنان خود به اشتغال‌زایی صنایع اشاره و اظهار داشت: من تقاضا دارم که در اشتغال به این بحث به شکل جدی نگاه شود استان هرمزگان طبق آمار رسمی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی چهارمین استان به لحاظ سطح بیکاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی