English

۱۰ نفر زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین بافقی آزاد شدند

رئیس دادگستری شهرستان بافق گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضا آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است و که در این راستا 10 نفر زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین بافقی آزاد شدند.

 10 نفر زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین بافقی آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اسماعیل دهقان شوازی رئیس دادگستری شهرستان بافق گفت: همکاری و مساعدت مالی جمعی از خیرین بافقی، منجر به آزادی 4 نفر از زندان و حل و فصل مشکلات مالی 6 نفر از افراد در شرف حبس گردید.

وی در این رابطه بیان داشت: برخی از افراد به علت عدم توانایی در پرداخت بدهی مالی راهی زندان شده که علاوه بر از دست دادن شغل، تبعاتی همچون مختل شدن زندگی خانوادگی و موقعیتهای اجتماعی دیگر را برای آنان در بردارد.

این مقام قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را مهم برشمرد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضا آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: همکاری و تعامل خیرین با ستاد دیه و دستگاه قضایی می تواند آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده، تسهیل و تسریع نماید.

رئیس دادگستری شهرستان بافق، تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده را جوشش عشق و نوع دوستی دانست و بیان داشت: توفیق تنها نصیب افرادی می شود که با فطرتی پاک و نگاهی کریمانه دست یاری به سوی همنوع خود دراز کرده و بخشندگی و کرامت و سخاوت خود را متجلی می سازند.

لازم به ذکر است در این جلسه جمعی از خیرین و مدیرعامل مجمع خیرین میعاد شهرستان بافق نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه