English

ایرج شهین‌باهر؛

ضرورت تسریع در عملیات اجرایی ۴۰ پروژه اصلی شهر تبریز

شهردار تبریز گفت: شهرداری ۴۰ پروژه اصلی در دست احداث دارد که باید به سرعت تکمیل و افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

ضرورت تسریع در عملیات اجرایی ۴۰ پروژه اصلی شهر تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر اظهار داشت: جلسات کمیته پشتیبانی پروژه‌های شهرداری تبریز برای بررسی و حل‌ و فصل مشکلاتی که در مسیر اجرای پروژه‌ها از نظر فنی، مالی، ترافیکی و دیگر موضوعات وجود دارد، به صورت مستمر برگزار می شود.

وی افزود: تلاش داریم علی رغم محدودیت‌های موجود، فصل سرما و دیگر مشکلات، پروژه‌هایی که تعریف کرده ایم در زمان مقرر اجرا و تحویل شهروندان شود.

شهردار تبریز با اشاره به عملیات اجرایی ۳ پروژه مهم شهری و ضرورت تکمیل آن اعلام داشت: سه پروژه پارک باغشمال، مقبره‌الشعرا و مرمت خانه هنر به عنوان اولین انجمن شهری تبریز، اصلی ترین پروژه‌های ما است که ضرورت دارد هر چه زودتر جمع بندی و در زمان مقرر افتتاح شود.

وی اضافه کرد: بیشترین تأکید ما در جلسه کمیته پشتیبانی، تأمین بحث‌های مالی ومسائل پیمانکاری این سه پروژه مهم شهری است.

ایرج شهین‌باهر، خاطرنشان کرد: مسائلی همچون نوسانات اقتصادی، افزایش قیمت ها و یا مسائل مربوط به پیمانکار، گاها باعث بروز مشکلاتی در اجرای پروژها می شود که درصدد حل آنها با بهره‌گیری از تمام توان مجموعه شهرداری هستیم.  

وی اضافه کرد: انتظار مردم این است که پروژه‌های نیابتی همچون مقبره‌الشعرا سریعا جمع بندی شود تا بعد از ریشه کنی کرونا، مورد بازدید  گردشگران و مسافران قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه