English

مدیر جهاد کشاورزی کاشان خبر داد:

پرورش ۷۰ درصد ماهیان زینتی استان اصفهان در کاشان

مدیر جهاد کشاورزی کاشان از پرورش 70 درصد ماهیان زینتی استان اصفهان در کاشان خبر داد.

پرورش 70 درصد ماهیان زینتی استان اصفهان در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رضا مظلومی با اشاره به تولید و پرورش ۴۰ میلیون قطعه ماهی در کاشان بیان کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد ماهیان زینتی استان اصفهان در کاشان پرورش می‌یابد.

وی با بیان اینکه سالانه نزدیک به ۲۵۰ میلیون قطعه ماهیان زینتی در کشور تولید می‌شود، گفت: با انجام مجموعه اقدام‌هایی برای توسعه روند پرورش ماهیان زینتی در کاشان تلاش می‌شود تا این شهرستان قطب تولید ماهیان زینتی در منطقه خاورمیانه باشد.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان اظهار داشت: بخشی از تولید و پرورش ماهیان زینتی در این شهرستان مخصوص شب عید نوروز است که اکنون تلاش می‌شود بخش عمده آن به بازارهای صادراتی راه یابد.

وی از صدور مجوز یک واحد پرورش یک میلیون قطعه‌ای‌ ماهیان زینتی در کاشان خبر داد و گفت: این واحد امسال ۴۰۰ هزار قطعه ماهی به کشورهای عراق و ترکیه صادر کرد.

 مظلومی افزود: برای توسعه پرورش ماهی ۵۰ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی شماره سه کاشان به ناحیه صنعتی پرورش ماهیان زینتی اختصاص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان گفت: در ناحیه صنعتی پرورش ماهیان زینتی ۲۲۰ قطعه زمین یک هزار مترمربعی در نظر گرفته شده است که در آن افزون بر پایانه صادراتی، نمایشگاه و فروشگاه، سالن همایش و استقرار واحد توسعه و تحقیق پیش بینی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی