English

سرهنگ عبدالمجید کرمی خبر داد؛

اجرای طرح مبارزه با سارقان وسایل نقلیه در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی 72 ساعته مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کشف 83 دستگاه موتورسیکلت و خودرو سرقتی و تحت تعقیب قضایی خبرداد.

اجرای طرح مبارزه با سارقان وسایل نقلیه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی هرمزگان به منظور پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان، طرح مبارزه با سارقان وسایل نقلیه را به مدت72 ساعت در سطح استان اجرا کردند.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در اجرای این طرح ضمن شناسایی نقاط آلوده با گشت زنی های مستمر پنهان و آشکار، انجام ایست بازرسی های مقطعی و بازدید از پارکینگ ها و توقفگاه ها تعداد  51 دستگاه موتور سیکلت سرقتی، 1 عدد پلاک مسروقه کشف و 32 دستگاه خودرو دارای دستور قضایی شناسایی و توقیف کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در این طرح، تعداد 17 نفر سارق موتور سیکلت شناسایی و در چند عملیات دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه به مالبختگان تحویل گردید.

کرمی با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده از وجود مخلان نظم عمومی و سارقان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت در استان از عموم شهروندان خواست نسبت به نگهداری و حفاظت از وسایل نقلیه، منازل خود توجه و جدیت بیشتری داشته و در محیط پیرامون خود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه