English

با تصمیم ستاد مقابله با کرونا صورت گرفت؛

بازگشایی ورودی های آرامستان باغ رضوان اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از بازگشایی ورودی های آرامستان باغ رضوان اصفهان با تصمیم ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

بازگشایی ورودی های آرامستان باغ رضوان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا مرادی گفت: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا، ورودی های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی بازگشایی شد اما ممنوعیت برگزاری مراسم های عزاداری همچنان پابرجاست.

وی با قدردانی از همکاری شهروندان در این شرایط تصریح کرد: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا، مجددا فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان مهیا شده است و ورودی های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی باز گشایی می شود.

این مقام مسئول افزود: با این حال همچنان برگزاری مجالس ترحیم ممنوع است بنابراین ضرورت دارد همشهریان در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا با توجه به اصول و دستورالعمل های  بهداشتی، برای زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات به آرامستان باغ رضوان و سایرآرامستان ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه عدم توجه به توصیه های بهداشتی باعث بازگشت مجدد محدودیت ها به آرامستان ها خواهد شد، گفت: از شهروندان درخواست داریم از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط های سربسته خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی در آرامستان ها، اظهار کرد: حضور افراد در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور باید با کمترین نفرات و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد. همچنین شهروندان از توزیع هرگونه مواد خوردنی و آشامیدنی غیر بسته بندی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات به شدت پرهیز کنند.

به گزارش موج؛ از تاریخ 8 آذرماه سال جاری با توجه به مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی تعطیل و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی زیارت اهل قبور و برگزاری مجالس ترحیم در آرامستان ها ممنوع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه