English

احمدرضا مرادی خبرداد:

باغ رضوان روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری بسته است

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: درب های ورودی باغ رضوان روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری بسته است.

باغ رضوان روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری بسته است

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا مرادی اظهار کرد: درب های ورودی آرامستان باغ رضوان اصفهان در روز های پنجشنبه ۲۹ اسفند و جمعه اول فروردین ۹۹، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با دستور مقامات استانی در ستاد مقابله با ویروس کرونا درهای ورودی آرامستان باغ رضوان اصفهان در روز های پنجشنبه و جمعه بسته خواهد شد، افزود: این تصمیم برای جلوگیری از تجمعات و حضور مردم در باغ رضوان و برای حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بخش های اداری آرامستان نیز در این دو روز تعطیل خواهد بود، افزود: فقط بخش هایی مانند انتظامات، سالن تطهیر و بخش متوفیان باغ رضوان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری فعال است.

مرادی اظهار داشت: البته دفن متوفی در این روز در باغ رضوان متوقف نمی شود. هرچند از بیمارستان ها درخواست کرده ایم ترخیص جنازه متوفی را به روز دوم فروردین موکول کنند اما اگر چنین امکانی وجود نداشت، اقدامات مربوط به دفن در باغ رضوان انجام می شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت:همه مراسم ها و مجالس سالگرد، ترحیم و هفته و ... نیز در باغ رضوان ممنوع است و صرفا دفن متوفی با حضور بستگان درجه یک انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی