English

رئیس حوزه قضایی بهاباد؛

دستگاه قضا تلاش خود را برای آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته به کار گرفته است

رئیس حوزه قضایی بهاباد گفت: مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه مسئولان را می طلبد و دستگاه قضایی نیز تمام تلاش خود را با استفاده از ظرفیتهای قانونی و وظایف خود را در راستای پیشرفت و آبادانی در پیش گرفته است.

دستگاه قضا تلاش خود را برای آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته به کار گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا ایزدی رئیس حوزه قضایی بهاباد گفت: با راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی، علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه برای افراد بومی و محلی، زمینه توسعه اقتصادی استان یزد و قابلیت صادرات را به بازارهای جهانی نیز فراهم می کند.

وی در حاشیه بازدید از کارخانه کوسیلیکات سدیم آسفیچ اظهار داشت: بررسی مسائل، مشکلات و رفع موانع پیش روی، با همکاری و تعامل دستگاه های ذی ربط مورد تاکید است.

این مقام قضایی افزود: اهتمام دستگاه قضا سرعت بخشیدن بر روند پیشرفت و اشتغال زایی در مناطق است.

وی در رابطه با توجه ویژه مسئولان نسبت به مناطق محروم اظهار داشت: مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه مسئولان را می طلبد و دستگاه قضایی نیز تمام تلاش خود را با استفاده از ظرفیتهای قانونی و وظایف خود را در راستای پیشرفت و آبادانی در پیش گرفته است.

ایزدی در پایان این بازدید که با حضور سهامداران و مسئولان ذی ربط انجام شده بود تصریح کرد: هدف دستگاه قضا برداشتن گامی موثر با همکاری های لازم دستگاه های اجرایی در راستای پیگیری و مساعدت های لازم و مرتفع نمودن مشکلات در این زمینه است.

لازم به ذکر است تولیدات کارخانه کوسیلیکات سدیم بیشتر در معادن سنگ آهن کارخانجات کاشی به مصرف می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه