English

کشف ابزار تولید مشروبات الکلی در بهاباد

رییس حوزه قضایی بهاباد گفت: مقدار 200 لیتر مشروبات الکلی دست ساز به همراه آلات و ادوات تولید مشروبات الکلی متعلق به گروهی از افراد غیر بومی کشف و ضبط و این کارگاه پلمپ گردید.

کشف ابزار تولید مشروبات الکلی در بهاباد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا ایزدی رییس حوزه قضایی بهاباد در این رابطه اظهار داشت: بر این اساس یک واحد کارگاه مشروب سازی که توسط افراد غیر بومی در بهاباد اداره می شد شناسایی و یک نفر دستگیر و همچنین مقدار 200 لیتر مشروبات الکلی دست ساز به همراه آلات و ادوات تولید مشروبات کشف و ضبط و این کارگاه پلمپ گردید.

وی یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی را تهیه و توزیع مشروبات الکلی دانست و اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد توجه دستگاه قضا استمرار در برخورد با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی بوده و در این زمینه این مجموعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

ایزدی مبارزه با عوامل تولید و توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و هر موردی که سلامتی و اعتقادات نسل جوان را هدف قرار داده اند، را مهم و ضروری دانست و بیان داشت: مردم بهاباد با همکاری خدمتگزاران خود در دستگاه قضا و نیروی انتظامی اجازه ارتکاب چنین جرائمی را نداده و برخورد جدی همراه با قاطعیت در انتظار مجرمان است.

وی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه های ذی ربط در کاهش جرم در شهرستان بهاباد، خاطرنشان کرد: با همکاری، مشارکت و تعامل تمامی دستگاه های متولی با دستگاه قضا در زمینه کاهش جرم، این مجموعه تمام تلاش و جدیت خود را در زمینه برخوردهای قانونی با تمامی جرائم، مخصوصاً در زمینه قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی انجام می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه