English

فرماندار بافق؛

طرح جامع و تفصیلی شهر بافق برای تمام نیازهای شهری است

فرماندر بافق گفت: در طرح جامع و تفصیلی شهر بافق تمام نیازهای شهری مانند کاربری های آموزشی، فرهنگی، مسکونی، فضای سبز و غیره پیش بینی می شود که بر مبنای پیش بینی ها و اهداف توسعه بوده و در توسعه شهر بافق نقش اساسی ایفاء می کند.

طرح جامع و تفصیلی شهر بافق برای تمام نیازهای شهری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در نشستی با حضور سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق، شهردار بافق و اعضای شورای شهر، رئیس اداره راه و شهرسازی بافق و مشاور فنی طرح در خصوص بازنگری طرح جامع و تفصیلی شهر بافق تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه نگاه آیندگان و توسعه شهر بافق بسته به تدوین، طراحی و اجرای دقیق طرح جامع شهری دارد، گفت: طرح جامع شهر بافق خط مشی کلی سیاست های توسعه شهری را تعیین می کند و باید در تدوین آن دقت نظر کامل لحاظ شود.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: این طرح تمام نیازهای شهری مانند کاربری های آموزشی، فرهنگی، مسکونی، فضای سبز و غیره پیش بینی می شود که بر مبنای پیش بینی ها و اهداف توسعه بوده و در توسعه شهر بافق نقش اساسی ایفاء می کند.

در ابتدای این نشست شهردار بافق، رئیس اداره راه و شهرسازی و اعضای شورا در خصوص امکان سنجی شهرک های اقماری با هدف تمرکززدایی، بررسی نیازهای خدماتی، آموزشی و فرهنگی مطالبی را بیان کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، در پایان مشهدی زاده مشاور طرح جامع شهر بافق گفت: امیدواریم طرح جامع شهر بافق که با رویکرد مشارکت و اعمال نظر مردمی کلید خورده به طرح برتر کشور در این حوزه تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه