English

بنا بر دستور ستاد استانی مقابله با کرونا ؛

مراکز تفریحی روباز ناژوان اصفهان بازگشایی شد

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از بازگشایی مجدد مراکز تفریحی روباز ناژوان اصفهان بنا بر دستور ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد.

مراکز تفریحی روباز ناژوان اصفهان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  سید رسول هاشمیان اظهار کرد: مراکز روباز تفریحی ناژوان شامل تله سیژ، باغ پرندگان وشهربازی از امروز نهم دی ماه بنا بر دستور ستاد استانی مقابله با کرونا مجدد بازگشایی می شود.

وی با بیان اینکه مراکز تفریحی سربسته ناژوان اصفهان  از جمله آکواریوم و باغ خزندگان ناژوان همچنان تعطیل است، افزود:استفاده از ماسک و دستکش توسط شهروندان هنگام مراجعه به مراکز تفریحی روباز الزامی است.

این مقام مسئول با اشاره به تعطیل بودن تله سیژ در روزهای شنبه گفت: مجموعه تله سیژ نیز به جز روزهای شنبه از یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا چهار بعد از ظهر فعالیت می کند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: عالقه مندان به بازدید از باغ پرندگان می توانند هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۳۰:۱۶ به این مجموعه مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهربازی ناژوان نیز در فصل زمستان فقط روزهای جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب پذیرای شهروندان است.

هاشمیان گفت: همه مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و از شهروندان نیز درخواست می کنیم تا با رعایت نکات بهداشتی ضامن سالمت خود و دیگران باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه