English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

قداست خدمت در مرکز بزرگ اسلامی بالاتر از سایر اماکن است

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به نقش طرح وبرنامه در توسعه کار وخدمت گفت: قداست خدمت در مرکز بزرگ اسلامی که منتسب به دین اسلام و مقام معظم رهبری می باشد، بالاتر از سایر اماکن است.

قداست خدمت در مرکز بزرگ اسلامی بالاتر از سایر اماکن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، اظهار داشت: 9 دی روزی حماسی که فتنه‌ها با درایت رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور باید با تسریع در حرکت رو به جلو از حالت اداری خارج و به مرکز غنی فرهنگی استان تبدیل شود.

وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) از ایشان به عنوان مرکز علم نام برد و افزود: مردم از محضر ایشان علم و معرفت می‌آموختند چرا که جایگاه رفیعی در معارف الهی داشتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه تحول در کردستان با جابجایی‌ها میسر می‌شود یادآور شد: هر تغییری نیازمند ساعت‌ها فکر، اندیشه و تدبیر است و برای تغییر در مرکز بزرگ اسلامی هم همینگونه بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزوذ: احصای نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای استان راهکاری است که می‌تواند در پییشبرد پیشرفت و توسعه استان تاثیر ویژه‌ای داشته باشد.  

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از جامعه هدف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را  اهل سنت تشکیل می‌دهند، گفت: این مرکز باید بسیار بهتر از گذشته حرکتی رو به جلو داشته باشد و در این راه باید شوق به کار در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان، قداست کار در مرکز بزرگ اسلامی را که منسوب به  دین مبین اسلام و مقام معظم رهبری بوده، بیشتر از دیگر اماکن دانست و گفت: لذت بردن از انجام کار نیر خصیصه دیگری است که با طرح برنامه و حل معضل باید به وجود آورد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با مضوم شمردن روزمرگی به ویژه در روزهای شیوع ویروس کرونا تاکید کرد:  باید حرکت رو به جلو با سرعت بیشتری باشد تا اگر در گذشته نقص و کمبودهایی وجود داشته جبران شود.

وی با بیان اینکه ابداعات جدید، زمینه ساز تبدیل مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از یک اداره به یک مکان غنی فرهنگی است و در این راه از همه تجربه‌های قدیمی باید استفاده کنیم، بر لزوم خودباوری، اعتماد به نفس، ابتکار و کیفیت بخشی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ پورذهبی راهکار تعمیق و عملی شدن رسالت مرکز بزرگ اسلامی را شناسایی ماموستایان نخبه استان و تمرکززدایی از مرکز به‌عنوان اشکالی ساختاری اعلام کرد.

در این آیین از تلاش‌های حجت‌الاسلام حسن متنظری تقدیر و  حجت‌الاسلام ‌سعید عسگری به عنوان مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه