English

امیدآفرینی و انعکاس مطالبات مردم رسالت اصلی صدا و سیما

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از رسالتهای اصلی صداوسیما، امیدآفرینی و انعکاس مطالبات مردمی است.

امیدآفرینی و انعکاس مطالبات مردم رسالت اصلی صدا و سیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، در مراسمی که در تالار وحدت صدا وسیما مرکز کردستان برگزار گردید، از برترین‌های صداوسیماتجلیل شد.

در این مراسم از تهیه کنندگان، مستند سازان و مجریان مرکز کردستان که در 6 ماهه اول امسال در بین مراکز برتر کشور حائز عنوان‌های برتر شدند تقدیر شد.

  نماینده ولی فقیه در کردستان، از صدا و سیما به عنوان رسانه پیام رسان نام برد و گفت: امید آفرینی، بیان دغدغه‌های مردم، ترویج سبک زندگی اسلامی وسالم، معنویت و جامع نگری مذهبی و قومیتی از رسالت‌های مهمی است که باید در جامعه کنونی ترویج شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی با اشاره به اینکه امید نقطه اساسی جامعه امروز ماست اظهار کرد: در جامعه ما بیشتر از آنکه ناامیدی وجود داشته باشد احساس ناامیدی وجود دارد و مشکلات اقتصادی و گرانی ها مردم را اذیت می­کند و وظیفه مسئولین است که گلایه ها را حل و فصل کنند و در این میان صدا و سیما با بیان دغدغه ها و مشکلات مردم می تواند کمک حال جامعه باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه، این رسانه فراگیر، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیگیری مطالبات مردم، توسعه استان و تقریب مذاهب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند گفت: صدا و سیما همواره از رهنمودها و حمایتهای نماینده ولی فقیه استقبال کرده و ارشادات ایشان همچون تابلوی راهنمایی است که خط سیر ما را مشخص می کند.

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از صدا وسیما

جعفر عبدالملکی با اشاره به برنامه­ ریزی­ های جامع محتوایی و نظارت بر روند تولید و پخش برنامه­ های صدا و سیما در شش ماهه اول سال 1399 اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز کردستان از لحاظ شاخص میزان مخاطب، رضایتمندی و نفوذ  در میان مخاطبین جایگاه فاخری در استان و کشور دارد  و هم از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت چشمگیری داشته است.

مدیرکل صدا وسیما مرکز کردستان همچنین با بیان اینکه رسانه‌های رسمی به ویژه صدا و سیما باید در جهت منظومه فرهنگی حرکت کنند افزود: تحقق چهار محور، دین، امید، اخلاق و آگاهی بخشی به جامعه از اهداف مهم ما در ساخت برنامه‌های مختلف صدا و سیما است.

 نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه از بخشهای مختلف صداوسیمای مرکز کردستان بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه