English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

تربیت دانشجویان مهارتی باعث افزایش اشتغال زایی خواهد شد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اگر دانشجویان و نیروهای مهارتی را تربیت کنیم در کاهش امر بیکاری و افزایش امر اشتغال موفق خواهیم شد.

تربیت دانشجویان مهارتی باعث افزایش اشتغال زایی خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ؛آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی دوشنبه (5 شهریور) در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: باید در جامعه افرادی تربیت شوند که دارای علم و هنر و مهارت باشند.

وی با اشاره به اینکه انسان هرچه بیشتر در علم پیشرفت کند باز هم حد پایانی برای آن وجود ندارد، افزود: سه چیز در قرآن ذکر شده است که حد پایانی ندارد که آن تقوا، قدرتمند شدن و علم و آگاهی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: خوشبختانه امروز به واسطه پیشرفت‌های علمی و نظامی ایران، دشمنان دیگر نه قدرت تحریم و نه قدرت تهدید را ندارند و از ایران می‌ترسند.

حسینی شاهرودی ادامه داد: پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های مختلف همواره موردتایید مقام معظم رهبری نیز بوده است چون دشمنان از این پیشرفت‌ها نگران هستند.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی طراحی تحریم‌ها، جلوگیری از سرعت رشد علمی ایران بود چون دشمنان امروز می‌دانند که قدرت دست کسی است که قدرت علمی دارد.

 نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با عنوان اینکه ما از منابع دینی خود استفاده نکرده‌ایم، تصریح کرد: بزرگان و دانشمندان مطرح ما در دنیا از این منابع استفاده می‌کردند و موفق بودند.

 حسینی شاهرودی یکی از مشکلات کشور را گسترش رشته‌های نظری و کاهش رشته‌های مهارتی دانست و گفت: متاسفانه مدرک گرایی در کشورمان باب شده است درصورتی که می‌بایست بر روی مهارت افزایی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی