English

در نوزدهمین جلسه هیأت نمایندگان دوره نهم اتاق اصفهان عنوان شد؛

آلودگی هوای اصفهان ؛ نتیجه اقتصاد دولتی

اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان عنوان شد صنایع آلاینده ای که باید از حریم شهر خارج می شدند به دلیل ساختار اقتصاد دولتی نه تنها از محدوده شهری خارج نشده؛ بلکه طرح های توسعه آنها نیز در حال اجرا است.

آلودگی هوای اصفهان ؛ نتیجه اقتصاد دولتی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در نوزدهمین جلسه هیأت نمایندگان دوره نهم اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوای اصفهان موجب نگرانی شهروندان و اهالی صنعت و اقتصاد شده است، خواستار توجه جدی مسئولین استان در این حوزه شدند.

در این جلسه عنوان شد بعضا شاهد هستیم که صنایع آلاینده ای که باید از حریم شهر خارج می شدند به دلیل ساختار اقتصاد دولتی نه تنها از محدوده شهری خارج نشده؛ بلکه طرح های توسعه آنها نیز در حال اجرا است. این در حالی است که این موضوع آینده شهر و سلامت مردم را تحت تاثیر قرارداده و لازم است مراجع  ذیربط در این موضوع ورود کنند.

شایان ذکر است؛  اتاق بازرگانی اصفهان در موضوع آلودگی هوا خطاب به ریاست دادگستری استان ودادستان دادگاههای عمومی و انقلاب اصفهان نامه ای تنظیم نمودند. در بخشی از این نامه آمده است: رکورد شکنی شاخص کیفیت هوای اصفهان در روزهای گذشته با عبور از مرز 200 نگرانی مضاعفی را فراهم آورده و سبب شده تا با نگارش این مرقومه از جنابعالی به عنوان مدعی العموم و پاسدار حقوق عامه شهروندان درخواست نماییم تا با ورود جدی و قاطع به موضوع از تدوام اضرار به نفوس مومنین جلوگیری نموده و دستور فرمایید اقدام شایسته صورت پذیرد.

اتاق بازرگانی اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه