English

اخبار کوتاه انتظامی

دستگیری سارق منزل حین سرقت در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در خبرهای کوتاه انتظامی با اشاره به دستگیری یک سارق منزل از چگونگی دستگیری می گوید.

دستگیری سارق منزل حین سرقت در فامنین

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسن حیدری ، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به موضوع سرقت از  شناسایی و دستگیری یک سارق منزل، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از منزل یکی از شهروندان در شهرستان فامنین، مأموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند و با شگردهای خاص پلیسی، نامبرده را حین سرقت منزل دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند. متهم در بازجویی فنی و در مواجهه با ادله موجود به جرم سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.

کشف ۲۴ تن محموله قاچاق نهاده دامی در همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف محموله قاچاق نهاده دامی (جو) به میزان ۲۴ تن به ارزش یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مجتبی محمدی با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی همدان حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون حامل نهاده های دامی مشکوک می شوند که در بررسی آن متوجه فاقد مدارک بودن آن می شوند.

وی بیان کرد: در بررسی های بیشتر مشخص شد افراد سودجو با توجه به وجود التهاب قیمت نهاده های دامی در بازار به منظور کسب سود نامتعارف و بیشتر اقدام به قاچاق نهاده های دامی می کنند که این محموله نیز به صورت غیرقانونی در حال خروج از استان بود که توسط مأموران توقیف و میزان ۲۴ تن جو فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال کشف شد که در این راستا پرونده قضایی تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز با بیان اینکه با هوشمندی مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان یک دستگاه خودروی سرقتی کشف و سارق نیز دستگیر شد، گفت: مأموران گشت کلانتری ۱۳ شهرستان ملایر حین کنترل و بررسی خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد، این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت است.

سرهنگ محمدباقر سلگی ادامه داد: پس از انتقال متهم به کلانتری، در بازرسی از داخل خودرو مذکور مقدار ۵ گرم هروئین، ۲ گرم شیشه و تعداد ۴ عدد پایپ کشف و نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: مالکان خودروها توجه داشته باشند که ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشداردهنده مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدارهای انتظامی مانند پرهیز از پارک خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۶ سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد نیز از دستگیری شش سارق و کشف چهار فقره انواع سرقت طی دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: با تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نیز در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

سرهنگ افشین یاری افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، شش سارق دستگیر و چهار فقره انواع سرقت شامل سرقت خودرو، موتورسیکلت و اماکن خصوصی کشف شد.

وی در ادامه از دستگیری هفت متهم دیگر به علت ارتکاب سایر جرائم در این مدت خبر داد و بیان کرد: در خلال اجرای طرح های انتظامی علاوه بر کشف مقداری انواع موادمخدر تعداد چهار دستگاه خودروی مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۶ سارق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیز از دستگیری شش سارق و کشف شش فقره سرقت توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرستان نهاوند با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی، پنج سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ احمد ساکی با بیان اینکه پس از انتقال متهمان به یگان انتظامی، یکی از سارقان به سرقت یک دستگاه دوچرخه در سطح شهر اعتراف کرد و تحقیقات از دیگر نفرات ادامه دارد، اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی دهفول شهرستان نیز یک سارق سابقه دار را در حوزه استحفاظی دستگیر کردند که نامبرده در تحقیقات فنی، به دو فقره سرقت از اماکن دولتی و سه فقره سرقت از خانه باغی اعتراف کرد.

وی بیان کرد: پلیس موادمخدر شهرستان نیز در راستای برخورد با پدیده شوم مواد مخدر، ۱۷ نفر از معتادان و خرده فروشان موادمخدر را جمع آوری کردند و اقدامات قانونی و قضایی درباره آنها انجام شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی