English

سرهنگ علی حسن حیدری خبر داد:

دستگیری جاعل اسکناس در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری فردی که در زمینه تهیه و توزیع اسکناس جعلی فعالیت داشت، خبر داد.

دستگیری جاعل اسکناس در فامنین

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ علی حسن حیدری، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه و توزیع اسکناس جعلی فعالیت می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان فامنین قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی یک توزیع کننده اسکناس‌های تقلبی را شناسایی و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند و از نامبرده ۵۰۰ میلیون ریال اسکناس تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از دستگیری چهار سارق احشام و کشف دو فقره موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان فامنین مأموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و با اقدامات فنی و تخصصی، ۴ سارق را شناسایی کردند.

وی افزود: متهمان با اخذ دستور قضائی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی، به سرقت احشام اعتراف کردند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: در مأموریتی دیگر مأموران پلیس آگاهی شهرستان، ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای پلیسی در نگهداری از اموال و وسایل خود نهایت دقت را داشته و هر گونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه