English

اخبار کوتاه انتظامی

دستگیری ۲۰ متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد از دستگیری ۲۰ متهم در اسدآباد خبرداد.

دستگیری 20 متهم در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ افشین، فرمانده انتظامی اسدآباد یادآوری کرد: یگان های انتظامی این شهرستان در ۴۸ساعت گذشته ۲۰ متهم را دستگیر و مقادیری انواع موادمخدر کشف کردند همچنین ۹ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ افشین یاری یادآوری کرد: همچنین روز گذشته ماموران گشت کلانتری۱۲ این شهرستان حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک که به صورت بلاصاحب رها شده  مشکوک شدند.

وی افزود: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد این وسیله نقلیه سرقتی  است که با انتقال موتورسیکلت به پارکینگ، تلاش برای دستگیری سارق آغاز شد.

 

کشف بیش از 30 کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی فامنین گفت: عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در یک عملیات موفق به کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک در این شهرستان شدند.

سرهنگ علی حسن حیدری روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و شهرستان فامنین بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، اعضای این باند قصد دارند یک محموله تریاک را از استان های مرکزی به  همدان منتقل کنند.

وی افزود: با هوشمندی ماموران در یک اقدام ضربتی خودروی سواری متهمان در ورودی شهرستان فامنین متوقف و در بازرسی از آن، ۳۶ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فامنین در ادامه اظهار داشت: در پی وقوع سه فقره سرقت در روستاهای شهرستان فامنین، ماموران انتظامی با حساسیت و دقت بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حیدری گفت: با تلاش های ماموران و بکارگیری شگردهای پلیسی، ۲ نفر از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

 وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی، به سه فقره سرقت از جمله سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند و اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد و سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حیدری از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای پلیسی در نگهداری از اموال و وسایل خود دقت کنند و هر گونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

 

کشف خودروی سرقتی در کمتر از سه دقیقه

فرمانده انتظامی ملایر گفت: به دنبال اعلام سرقت یک دستگاه خودروی سواری بی درنگ طرح مهار به تمامی یگان ها اعلام شد که با توجه به حضور میدانی و هوشمند تیم خودرویی رئیس پلیس راهور شهرستان، خودروی مسروقه در زمان حدود سه دقیقه کشف و اقدامات قانونی برای تحویل آن به فرد مالباخته در حال پیگیری است.

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: سارق خودرو با مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری شد و تلاش برای دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد.

وی اضافه کرد: رانندگان نسبت به رعایت ملاحظات پیشگیرانه از سرقت و جلوگیری از بروز فرصت های ارتکاب جرم و تقویت سیستم های بازدارنده و ضد سرقت اهتمام ویژه داشته باشند.

 

دستگیری سارق داخل خودرو در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ احمد ساکی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، یک سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات  غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به ۶ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه