English

دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در میناب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل مرد 39 ساله کمتر از 24 ساعت توسط کاراگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان میناب خبر داد.

دستگیری قاتل کمتر از 24 ساعت در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبر بیان داشت: در پی کشف جسد مرد 39 ساله ای در چاه فاضلاب در روستای حاج خادمی از توابع شهرستان میناب، بلافاصله کاراگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر پس از بیرون کشیدن جسد از داخل چاه آثار وعلایم چاقو خوردگی و سوختگی بر روی گردن و بدن مقتول وقوع قتل محرض شد. 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی قاتل در کمتر از 24 ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاهش آلت قتاله (چاقو) نیز کشف وبه همراه متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت: متهم در بازجویی های تخصصی وقتی به جرم ارتکابی خود معترف و انگیزه خود را مسائل مالی عنوان کرد و اعلام داشت در روز حادثه با زدن ضربه چاقو به گردن متوفی او را زمین گیر و از ترس آن را به داخل چاه فاضلاب منزل انداخته و با گذاشتن خار و خاشاک به درون چاه جسد را آتش کشیده است.

 سردارجعفری در پایان گفت: متهم پس از بازسازی صحنه وتکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه