English

تجلیل سفیران مهدوی از مدافعان سلامت در روز پرستار

سفیران مهدوی مسجد مقدس جمکران همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به دیدار خانواده های پرستاران شهید مدافع سلامت و همچنین کادر درمان چند بیمارستان در تهران، قم و استان های دیگر رفتند و از خدمات و تلاش های مدافعان عرصه سلامت تجلیل کردند.

تجلیل سفیران مهدوی از مدافعان سلامت در روز پرستار

به گزارش خبرگزاری موج قم، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، جمعی از سفیران مهدوی مسجد مقدس جمکران به دیدار خانواده های پرستاران شهید مدافع سلامت رفته و با خانواده های آنان دیدار کردند.

همچنین خادمان مسجد مقدس جمکران با حضور در بیمارستان های تهران، قم و چند شهر دیگر از زحمات پرستاران

سفیران مهدوی در تهران بزرگ با حضور در بیمارستان های بوعلی و امیرالمومنین علیه السلام از خدمات و تلاش های پرستاران این بیمارستان ها در مقابله با ویروس کرونا تجلیل کردند.

خادمان مسجد مقدس جمکران با حضور در منزل شهیده سلامت نیلوفر نظری یاد و خاطره این پرستار مجاهد را گرامی داشته با اهدای متبرکات مسجد از خانواده وی تجلیل کردند.

خادمان مسجد مقدس جمکران در استان لرستان نیز در این روز با حضور در منزل شهیدِه مدافع سلامت خیراللهی با خانواده وی دیدار کرده و تبرکات مسجد مقدس جمکران را به خانواده این شهیده مدافع حرم اهدا کردند.

خادمان مسجد مقدس جمکران در قم نیز با همراهی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی به بیمارستان شهید بهشتی رفتند و از خدمات و تلاش های کادر پرستاری این بیمارستان تجلیل و از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

این خادمان همچنین از مرکز فوریت های پزشکی استان قم نیز بازدید کرده و هدایای مسجد مقدس جمکران را به خادمان سلامت تقدیم کردند.

سفیران مهدوی در روز پرستار به بیمارستان عشایر شهر خرم آباد نیز مراجعت کرده و از کادر درمانی و پرستاران این بیمارستان نیز با اهدا تبرکی های مسجد مقدس جمکران تجلیل کردند. خادمان مسجد مقدس جمکران در ادامه از بخش های داخلی و ICU این بیمارستان بازدید و به عیادت بیماران بستری در این بخش ها رفتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه