English

با مشارکت خیرین؛

اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند بستکی

رئیس کمیته امداد شهرستان بستک از اهدای 170 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد به منظور فراهم کردن زمینه تحصیل در کلاس‌های آنلاین و مجازی با مشارکت نیکوکاران خبر داد.

اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند بستکی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جواد رستمی زاده، رئیس کمیته امداد شهرستان بستک گفت: با مشارکت و همکاری نیکوکاران، تعداد 170 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد به منظور فراهم کردن زمینه تحصیل در کلاس‌های آنلاین و مجازی اهدا شد.

رستمی زاده افزود: بهای هر تبلت سه میلیون تومان بوده که در مجموع 510 میلیون تومان ارزش آن‌ها می‌باشد و تبلت های اهدایی با رعایت مسائل بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا بین دانش‌آموز نیازمند توزیع شده است.

ایشان بر لزوم مشارکت خیران در تأمین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان تحت حمایت تأکید کرد و گفت: بر همین اساس کمیته امداد در تلاش است با برنامه‌ریزی‌های منسجم و استفاده از هم‌افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیران و حامیان ایتام و محسنین شرایط لازم برای استفاده از شیوه تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت فراهم نماید.

رئیس کمیته امداد شهرستان بستک با اعلام این مطلب که هم‌اکنون 732 دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: طبق آمارها 217 دانش‌آموز نیازمند فاقد گوشی هوشمند و تبلت هستند که امید است با همکاری خیرین و نیکوکاران گرامی شرایط تحصیلی مجازی و آنلاین برای آنان مهیا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه