English

تله سیژ بوستان علوی به گواهی نامه‌های بین المللی استاندارد مجهز شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اخذ گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استاندارد برای تله سیژ بوستان علوی خبرداد.

تله سیژ بوستان علوی به گواهی نامه‌های بین المللی استاندارد مجهز شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به شرایط پروژه احداث تله سیژ در بوستان علوی، گفت: پروژه تله سیژ بوستان علوی دارای دو بخش الکتریکی و مکانیکی است که خوشبختانه بخش مکانیکی با پیشرفت فیزیکی حدود صد درصد تکمیل شده است و در ماه جاری با نصب صندلی‌ها این مجموعه به صورت آزمایشی فعال شده و در بخش مکانیکی مشکلی نداریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: بخش الکتریکی این پروژ مهم نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در ماه آینده تکمیل خواهد شد.

جوادیان با اشاره به اینکه یکی از مباحث مهم موضوع اخذ گواهینامه استاندارد برای این مجموعه است، افزود: در حین نصب تجهیزات، هماهنگی‌های لازم با اداره کل استاندارد استان صورت پذیرفته و گواهی‌نامه‌های لازم صادر شده است.

وی در پایان با اشاره به ضرورت دریافت گواهی نامه استاندارد پس از نصب تجهیزات، اظهار داشت: بعد از نصب سامانه‌های الکتریکی و مکانیکی هم اقداماتی مورد نیاز هست تا گواهی‌نامه‌های بین المللی ایمنی برای این مجموعه از شرکت‌های معتبر اروپایی اخذ شود تا با اطمینان یک سیستم کاملا ایمن و مطمئن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه