English

استاندار کرمانشاه:

ورزش به‌عنوان عامل نشاط اجتماعی نیازمند حمایت ویژه است

هوشنگ بازوند گفت: همه باشگاه‌های ورزشی غیردولتی ورزشی و مراکز مشاوره جوانان که از بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا آسیب‌دیده‌اند، می‌توانند از تسهیلات حمایتی دولت استفاده نمایند.

ورزش به‌عنوان عامل نشاط اجتماعی نیازمند حمایت ویژه است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی مشکلات باشگاه‌های ورزشی آسیب دیده از کرونا گفت: با توجه به تصویب تسهیلات جدید هشت هزار میلیارد ریالی برای جبران خسارات‌های ناشی از شیوع کرونا در حوزه ورزش و جوانان از باشگاه‌های ورزشی و مراکز مشاوره درخواست داریم تا با اقدام به‌موقع نهایت استفاده از این فرصت پیش‌آمده را ببرند.

بازوند افزود: اقساط این تسهیلات 24 ماهه و با نرخ سود 12 درصد است و دوره بازپرداخت آن از خردادماه سال آینده با چند ماه تنفس آغاز می‌شود.

استاندار کرمانشاه به نقش مهم باشگاه‌های ورزشی در پرورش، رشد و شکوفایی استعدادها و توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و بیان داشت: امروز فرصتی فراهم شد تا مشکلات و خسارات وارده به باشگاه‌ها و اماکن ورزشی را از کلام فعالان این عرصه بشنویم و یقیناً از پیشنهادات و طرح‌های ارائه‌شده برای برون‌رفت از این وضعیت و ایجاد شادی و نشاط برای جامعه استقبال خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه 800 میلیارد تومان تسهیلات اعتبار بسیار مناسبی برای حمایت از باشگاه‌های ورزشی آسیب‌دیده است؛ تصریح کرد: فعالان این عرصه باید تلاش کنند که سریعاً در سامانه اعلام‌شده با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ثبت‌نام نمایند که امکان بهره‌مندی از تسهیلات فراهم شود.

مقام ارشد استان حمایت بانک‌ها و تسهیل در انجام امور مرتبط با باشگاه‌های ورزشی را خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه برخی باشگاه‌های ورزشی از تسهیلاتی در ماه‌های گذشته استفاده کرده‌اند و الآن دوره بازپرداخت شروع‌شده، باید این موضوع را به جدیت پیگیری کنیم که این باشگاه‌ها علی‌رغم دریافت تسهیلات در چند ماه اخیر هم تعطیل بوده‌اند و عملاً درآمدی نداشته‌اند که امکان بازپرداخت میسر شود.

بازوند افزود: وقتی باشگاه ورزشی در این چند ماه تعطیل بوده، چگونه اقساط تسهیلات دریافتی را پرداخت کند!؟ درحالی‌که در کنار حوزه گردشگری بیشترین خسارات را به دلیل کرونا متحمل شده‌اند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: اداره کل ورزش و جوانان موظف است مشکلات و موانع را جهت بهره‌مندی باشگاه‌های ورزشی از تسهیلات رفع کند و با توجه به اینکه تضامین آسان و مشخص است حتماً سریعاً اقدام شود.

وی یادآور شد: به‌عنوان خدمتگزار مردم وظیفه و تکلیف داریم به مشکلات باشگاه‌های ورزشی و مراکز جوانان رسیدگی کنیم و اعتقادداریم با تغییر سبک زندگی می‌توان فعالیت‌های ورزشی را حتی در شرایط کرونا هم ادامه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه