English

بیمه رانندگان بین شهری در انتظار اجرا

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان البرز از اجرای طرح بیمه رانندگان حمل بار خبر داد.

بیمه رانندگان بین شهری در انتظار اجرا

به گزارش خبرگزاری موج البرز، هادی بشیری ، ضمن گرامیداشت روز ملی حمل و نقل ، گفت: رانندگان حمل بار و مسافر برون شهری با کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه می توانند بیمه اجتماعی می شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان البرز با اشاره به نقش حمل و نقل در توسعه اقتصادی اظهارکرد: امروزه بخش حمل و نقل از جمله بخش های زیربنایی اقتصاد کشور است و بر فرایند توسعه اقتصادی تأثیرگذار است.

وی افزود: گستردگی فعالیت ها و همچنین تحولات سریع فن آوری در این بخش باعث شده که از حمل و نقل به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یاد کرد و کارآمدی و توانمندی آن ، زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور خواهد بود.

بشیری گفت: این بخش در حالی که در توسعه کشور نقش مهمی ایفاد می کند ولی برای شاغلین آن مخاطراتی متعددی را به همراه دارد بنابراین داشتن تأمین اجتماعی می تواند آرامش و امنیت خاطر شاغلین در بخش حمل و نقل را فراهم کند.

وی اضافه کرد: رانندگان حمل بار و مسافربرون شهری که در بخش حمل و نقل مشغول به کار هستند در صورتی که در روستا، مناطق عشایری و یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر سکونت داشته باشند می توانند با عضویت در صندوق از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، کارافتادگی ومستمری بازماندگان بهره مند شوند.

مدیر صندوق در استان البرز عنوان کرد: حق بیمه این دسته از رانندگان با پرداخت ۷۰ درصدی یارانه دولت ماهیانه ۷۰ هزار تومان است و رانندگان می توانند با مراجعه به کارگزاری های صندوق در سطح استان بیمه اجتماعی شوند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه