English

افتتاح خانه کتاب قشم

خانه کتاب قشم در محل مجتمع تجاری فردوسی شهر قشم با حضور حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان افتتاح شد.

افتتاح خانه کتاب قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هاجر مظاهری مدیر خانه کتاب قشم در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران برآورده کردن نیازهای فرهنگی، آموزشی و سرگرمی اقشاری از مردم قشم را دلیل اصلی راه اندازی این مکان فرهنگی در یک مجتمع تجاری اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در خانه کتاب قشم به غیر از کتاب، انواع بازی های فکری نیز به علاقه مندان بخصوص کودکان و نوجوانان قشم عرضه می شود، تصریح کرد: در این مکان محلی برای برگزاری جلسات انجمن های فرهنگی ادبی از جمله انجمن قلم، انجمن شعر و انجمن های مختلف هنری و حرفه ای درنظر گرفته شده است تا بطور مستمر میزبان فرهیختگان ادبی و هنری قشم باشیم.

به گفته مظاهری آموزش رایگان بازی های فکری به کودکان و نوجوانان در محل غرفه های این خانه کتاب و همچنین درنظر گرفتن غرفه ای برای عرضه محصولات صنایع دستی قشم از دیگر امکانات این مکان فرهنگی است.

وی اضافه کرد: خانه کتاب قشم با مساحت ۷۰۰ مترمربع شامل هشت غرفه کتاب و ۱۱غرفه بازی های فکری درمجتمع تجاری فردوسی قشم راه اندازی شده است. در غرفه های کتاب انواع کتاب با مضمون مذهبی، کودک و نوجوان، روانشناسی، کمک آموزشی، ادبیات، رمان های ایرانی و خارجی و کتاب های شعر عرضه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه