English

ثبت نوروز بدون حادثه در قشم / قشم به جزیره نمونه ترافیکی تبدیل می شود

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از نوروزی ایمن و بدون هیچ سانحه جاده ایی در جزیره خبر داد.

ثبت نوروز بدون حادثه در قشم / قشم به جزیره نمونه ترافیکی تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از زحمات دستگاه قضایی، فرمانده نیروی انتظامی، پلیس راهور و دریابانی شهرستان قشم، اظهار داشت: نوروز امسال، حوادث و سوانح جاده ای جزیره صفر بود که آماری بسیار دلگرم کننده برای ما محسوب می شود.

وی، فراهم سازی شرایط ایمن در جاده های قشم را مدیون همکاری همه نهادهای ذیربط دانست و افزود: قبل از نوروز 98، با انجام اقداماتی از قبیل اصلاح هندسی جاده ها در مسیرهای پرتردد، نوسازی و استقرار علایم راهنمایی و رانندگی و برقراری طرح های ترافیکی،  جزیره را آماده پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی کردیم.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: در سال جدید و با همکاری نیروهای انتظامی و پلیس راهور و تحولاتی که در حوزه راهنمایی و رانندگی در دستور کار داریم،  قشم به جزیره نمونه ترافیکی در منطقه تبدیل خواهد شد.

وی بیان داشت: ما به عنوان میزبان دو خواسته از میهمانان نوروزی داشتیم؛ رعایت نکات راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از بروز سوانح جاده ای و رعایت نظافت و بهداشت محیط که با مشارکت همگانی همراه بود. 

مومنی با اشاره به ورود 131 هزار خودرو به جزیره قشم اذعان کرد: میهمانان نوروزی جزیره با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی، بهترین همراه ما در پیشگیری از سوانح جاده ای بودند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: داشتن جزیره ای پاک با مشارکت عمومی و اقدام همه جانبه امکان پذیر است و امسال همراهی مردم در حفظ پاکیزگی در جای جای قشم، بسیار چشمگیر بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از همه دست اندرکاران خدمات نوروز 98 که به 750 هزار مهمان این جزیره در 20 روز گذشته خدمات ارائه نمودند، تشکر کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه