English

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

افتتاح اسکله تفریحی جنگل های حرای روستای سهیلی قشم با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال

اسکله تفریحی جنگل های حرای روستای سهیلی قشم با حضور وزیر راه و شهرسازی کشور، رییس بنادر کل کشور، استاندار هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رییس بنادر استان هرمزگان، فرماندار شهرستان و جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان افتتاح شد.

افتتاح اسکله تفریحی جنگل های حرای روستای سهیلی قشم با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون ریال

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان ، پروژه مشارکتی  با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال از سوی سازمان منطقه آزاد قشم و سازمان بنادر استان هرمزگان، روز یک شنبه 26 اسفند ماه 1397 به بهره برداری رسید.

در این پروژه دو ماهه، 970 تُن آسفالت در مساحت هشت هزار مترمربع به انجام رسیده است. همچنین نصب سایبان، احداث سنگفرش، تجهیز و مبلمان اسکله به منظور آماده سازی این فضا برای استقبال از ورود گردشگران نوروزی صورت گرفته است.

اسکله تفریحی جنگل های حرای روستای سهیلی قشم با 130 قایق تفریحی، 90 قایق صیادی و 30 غرفه صنایع دستی برای 640 تن از ساکنین این روستا اشتغال ایجاد کرده و پذیرای یک هزار و 600 گردشگر می باشد.

در پایان این آیین، وزیر راه و شهرسازی از برگزیدگان شناورهای ناجی استان هرمزگان تقدیر کرد. دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای سهیلی به همراه مدیرعامل تعاونی حراآباد سهیلی قشم میزبان برگزاری این افتتاحیه بودند.

شایان ذکر است، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی کشور در راس هیاتی جهت بازدید از پروژه های عمرانی منطقه آزاد قشم، صبح یک شنبه 26 اسفندماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه