English

۵۰ بازارچه ریحان و ۱۸ فروشگاه همشهری در سطح شهر فعالیت دارند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ۵۰ بازارچه ریحان و ۱۸ فروشگاه همشهری در سطح شهر فعالیت دارند.

۵۰ بازارچه ریحان و ۱۸ فروشگاه همشهری در سطح شهر فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری با اشاره به فعالیت فروشگاه‌های ریحان و همشهری در سطح شهر، اظهار داشت: ۵۰ بازارچه ریحان در سطح شهر داریم که متولیان آنها طی قراردادی با شهرداری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم افزود: این‌ها عمدتاً زمین از خودشان بوده یا اجاره کرده‌اند اما آنقدر وسع مالی نداشتند که پروانه تجاری بگیرند به همین خاطر طبق مصوبه شورای اسلامی شهر با ما قرارداد می‌بندند، یک سازه سبک ایجاد می‌کنیم و در قالب قرارداد اجاره موقت نسبت به عرضه میوه اقدام می‌کنند.

مظفری در رابطه با تراکم فروشگاه‌های ریحان در سطح شهر، تأکید کرد: سیاست ما این است که در فروشگاه همشهری و بازارهای ریحان پوشش خوبی در سطح شهر داشته باشیم اما بعضی از محورها مشتری بیشتری دارند و قرارگیری فروشگاه‌های ریحان در آنجا هم بیشتر است.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم از فروشگاه‌های ریحان، تأکید کرد: درزمینه قیمت دست ما بسته است، قیمت در فروشگاه‌های ریحان هم تابعی از بازار است، اقتصاد دستوری نیست که بتوان برای آن حد تعیین کرد و تنها در صورتی می‌توان در قیمت محصول اثرگذار بود که نقشی در فرآیند کاشت، داشت و برداشت آن محصول داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم افزود: ترجیح ما بر این است که بازارچه‌های ریحان هم در مناطق کمتر توسعه‌یافته بیشتر باشد اما تا حدی توانسته‌ایم به این مهم دست پیدا کنیم اما ازآنجاکه دسترسی به میوه در کل شهر سهولت دارد، مشکلی ایجاد نکرده است.

مظفری به تعداد بازارچه‌های همشهری هم در سطح شهر اشاره کرد و گفت: ۱۸ فروشگاه همشهری نیز در سطح شهر فعالیت می‌کنند که زمین آنها متعلق به شهرداری بوده و در فرآیند مزایده واگذارشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه