English

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم خبرداد؛

واگذاری ۸۰ درصدی واحدهای شهرک خودرویی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم از واگذاری 80 درصدی واحدهای شهرک خودرویی خبرداد.

واگذاری 80 درصدی واحدهای شهرک خودرویی

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری با اشاره به وضعیت شهرک خودرویی، اظهار داشت: همانطور که در عنوان سازمان به عنوان «سازمان میادی، میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری» ذکر شده است بحث ساماندهی مشاغل شهری به عنوان یکی از رسالت‌های سازمان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه ساماندهی مشاغل کاری بوده است که از سال‌های گذشته انجام شده اما تکمیل نشده بود، افزود: ماموریت اصلی سازمان جمع‌آوری صنوفی است که مخل آرامش و سلامت شهروندان هستند.

مظفری با تأکید بر اینکه باید عزمی شکل گرفته تا شهرها خالی از خدمات آلاینده شده و فضایی برای آرامش عمومی باشند، گفت: باید خدماتی ویژه خارج از شهرها برای مردم ایجاد شود تا شهر صرفاً فضایی برای آرامش عمومی باشد.

وی افزود: برای رفع مسائل ترافیکی و آلودگی‌های صوتی قم تصمیم گرفته شد تا شهرک خودرویی در یک فضای ۳۳ هکتاری تاسیس شود و تمام نمایشگاه‌های اتومبیل، نمایندگی‌ها، صنوف وابسته به خودرو مانند تعمیرگاه‌ها و … فعالیت خود را در این شهرک انجام دهند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به ساخت و سازهای شهرک خودرویی، افزود: خوشبختانه در بحث ساخت و ساز وضعیت مناسبی داریم و امیدوار هستیم که یکی دو سال آینده حداکثر زمان مورد نیاز برای تکمیل این شهرک باشد.

مظفری با اشاره به اینکه ۸۰ درصد واحدهای شهرک خودرویی به صاحبان صنف واگذار شده است، تصریح کرد: شهرک خودرویی محل حضور اصنافی مانند تراشکاری، صافکار، تعمیرکار و نقاش خودرو خواهد شد تا شهر از صنوفی که مخل آرامش مردم هستند تا حدودی خالی شود.

وی از انجام زیرساخت‌های شهرک خودرویی هم خبر داد و افزود: بخشی از زیرساخت‌های آب و گاز انجام شده و پس از تکمیل نهایی زیرساخت‌ها به ویژه برق می‌توانیم محل را برای حضور اصناف خودرویی فراهم کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه