English

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم:

جایگاه‌های ۱۰ گانه سوخت CNG نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اتخاذ و اجرای تمهیدات بهداشتی جهت مقابله با کرونا در جایگاه های 10 گانه تحت پوشش این سازمان خبر داد.

جایگاه‌های 10 گانه سوخت CNG نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری با اشاره به ماهیت خدمات رسانی شبانه‌روزی جایگاه‌های عرضه سوخت و مراجعات گسترده‌ای که در این خصوص صورت می‌پذیرد، بیان داشت: به منظور حفظ سلامت و قطع زنجیره انتقال، از دریافت و پرداخت وجه نقد جلوگیری بعمل آمده و با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم جهت پرداخت بهای سوخت به صورت الکترونیکی، مراجعین می‌توانند از طریق کارت‌های اعتباری نسبت به پرداخت بهای سوخت اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه حفظ سلامت عمومی رانندگان و کارکنان جایگاهها حائز اهمیت است، افزود: از مراجعین انتظار داریم جهت پیشگیری از انتشار ویروس و آلاینده بودن تجهیزات و نازل ها، اجازه دهند فرآیند سوخت گیری صرفاً توسط اپراتورها انجام شود.

مظفری بیان داشت: ضدعفونی و گندزدایی تجهیزات از قبیل؛ نازل‌ها، دستگاه‌های کارت خوان و شست وشوی محیط عمومی جایگاه ها به صورت روزانه و در چند نوبت در دستور کار قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه