English

ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب سنندج به ۱۵۰ هزار مترمکعب در شبانه روز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان با اشاره به میزان هزینه کرد در پروژه ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه سنندج گفت: با این طرح ظرفیت تصفیه خانه سنندج از 99 هزار و 360 مترمکعب به 150 هزار مترمکعب در شبانه روز ارتقاء یافت.

ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب سنندج به 150 هزار مترمکعب در شبانه روز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدحسین محمدی صبح امروز یکشنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با رسانه های استان در سنندج اظهار داشت: تاکنون برای اجرای طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب سنندج 25 میلیارد تومان و 110 هزار یورو هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: طرح ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج در حال حاضر 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی اضافه کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج در ابتدا برای جمعیت 465 هزار نفری این شهر و با ظرفیت 99 هزار و 360 مترمکعب در شبانه روز ایجاد شد که قرار است به 150 هزار مترمکعب در شبانه روز افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان با بیان اینکه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج با هدف افزایش 51 هزار مترمکعبی ظرفیت تصفیه اجرا می‌شود، افزود: با اجرای این طرح، جمعیت تحت پوشش سنندج از 465 هزار نفر به 700 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

محمدی با اشاره به اینکه تجهیزات طرح ارتقا تصفیه‌خانه خریداری و مقداری از سازه‌ها هم اجرا شده است. اظهار داشت: آبگیری سد ژاوه منوط به اجرای فاز 2 یا ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج است که امیدواریم در مدت زمان کمی طرح پایان یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه