English

اصلاح و بازسازی بیش از ۱۰ هزار متر از شبکه آب شهری فرسوده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان از اصلاح و بازسازی 10 هزار و 300 متر از شبکه آب شهری فرسوده در استان کردستان خبر داد.

اصلاح و بازسازی بیش از 10 هزار متر از شبکه  آب شهری فرسوده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدحسین محمدی صبح امروز سه‌شنبه در گفت و گو با رسانه های استان، ظرفیت سالانه تصفیه خانه‌های فاضلاب در مدار شهری استان را 218 هزار مترمکعب اعلام کرد و اظهار داشت: در طول سال جاری 17 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهری در کردستان توسعه پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: امسال 19.5 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهری در نقاط مختلف استان اصلاح و بازسازی شد.

وی با بیان اینکه امسال 15 هزار و 500 متر توسعه شبکه آب در شهرهای استان اجرا شد، اضافه کرد: در همین مدت 10 هزار و 300 متر از شبکه آب شهری فرسوده نیز اصلاح و بازسازی شد و تا پایان سال این رقم افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان با اشاره به در دست اجرا بودن طرح ارتقا تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای سنندج، سقز و مریوان، افزود: طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب سنندج 45 درصد پیشرفت دارد و تجهیزات آن خریداری و مقداری از سازه‌ها هم اجرا شده است.

محمدی به پیشرفت 18 درصدی ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سقز اشاره کرد و یادآور شد: طرح ارتقا تصفیه‌خانه‌ فاضلاب مریوان هم 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش برای ساخت آن ادامه دارد.

وی اظهار داشت: احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب دیواندره با بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی و دهگلان با 20 درصد پیشرفت هم اکنون در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه