English

امام‌جمعه کرمانشاه:

اصل قضیه کلیپ مبتذل تکیه معاون الملک باید مشخص شود

آیت‌الله مصطفی علما شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه گفت: ماجرای کلیپ مبتذل تکیه معاون الملک ماجرای ساده‌ای نیست و مسئولان مربوطه باید پشت پرده اصلی این ماجرا را سریع‌تر مشخص کنند.

اصل قضیه کلیپ مبتذل تکیه معاون الملک باید مشخص شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امام‌جمعه کرمانشاه در خصوص حواشی ایجادشده در تکیه معاون الملک کرمانشاه ابراز داشت: تکیه معاون الملک کرمانشاه مکانی مقدس است که دهه‌ها در آن عزاداری امام حسین (ع) برپاشده است.

وی افزود: کاشی‌های این تکیه واقعه کربلا را روایت می‌کنند که نمونه آن در کشور نظیر ندارد و تمام این کارها به عشق امام حسین (ع) انجام‌شده است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: تکیه بیگلربیگی هم به همین صورت، این تکیه‌ها با عشق به سرور و سالار شهیدان بنانهاده شده و حال اینکه تکیه را به قهوه‌خانه تبدیل کنیم دور از شأن این مکان مقدس است و استفاده از هر مکان برای هر کاری باید با آن سنخیت داشته باشد.

امام‌جمعه کرمانشاه افزود: مساجد، حسینه ها و ... قداست دارند و اینکه به‌راحتی به این اماکن توهین شود و مانکن بیاورند در این اماکن مقدس و کلیپ و عکس تهیه کنند موضوع ساده‌ای نیست و نباید به این قضیه ساده نگاه شود و نباید از کنار آن ساده گذشت.

امام‌جمعه کرمانشاه تأکید کرد: احساسات مردم در این ماجرا خدشه‌دار شده و ما نمی‌توانیم با باور و اعتقادات مردم بازی کنیم و کسی حق اهانت به اماکن مقدسه را ندارد.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: اصل قضیه باید مشخص شود که چه کسی پشت پرده اصلی این ماجراست و این ماجرا هشداری است برای همه مسئولان که مراقب باشند.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی و دادستان استان مبنی بر رسیدگی و دستگیری سریع عاملان ماجرا تأکید کرد: پشت پرده اصلی ماجرا هم باید مشخص شود.

گفتنی است که چند روز گذشته کلیپی از تکیه معاون الملک کرمانشاه در فضای مجازی منتشر شد که در آن زنی با پوشش نامناسب اقدام به تبلیغ و مدلینگ می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه