English

امام‌جمعه کرمانشاه:

وحدت رمز موفق پیروزی در مقابل توطئه دشمنان است

آیت‌الله علما در نشست مشترک ستاد هفته وحدت استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و همدلی میان مسلمانان، گفت: تداوم انقلاب و اسلام به برکت کلمه وحدت و حفظ برادری و انسجام میان مسلمانان است.

وحدت رمز موفق پیروزی در مقابل توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امام‌جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان ید واحده باشیم، ابراز داشت: با توجه به رهنمودهای قرآن باید ید واحده باشیم و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

آیت اله علما بابیان اینکه دشمنان ماهیت اسلام را مورد هدف قرار داده و شیعه و سنی نوک حملات دشمنان قسم‌خورده اسلام هستند، گفت: وحدت رمز موفق پیروزی در مقابل توطئه دشمنان است.

وی بابیان اینکه تأکید فراوانی نسبت تقویت همدلی میان مسلمانان وجود دارد، خاطرنشان کرد: علمای بزرگ اسلام همواره در جهت تحکیم وحدت میان مسلمانان پیشگام بوده‌اند، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی هم از همان سال 1342 در تمامی سخنانش کلمه وحدت و همدلی را به شکل جدی دنبال می‌کرد.

آیت‌الله علما با تأکید بر لزوم حفظ وحدت بین مسلمانان، هفته وحدت را فرصت مناسبی برای نشان دادن وحدت بین مسلمانان دانشت و گفت: برگزاری جلسات سنوات گذشته با حضور علمای بزرگ و حضور گسترده مردم در اقصی نقاط کرمانشاه نشان از وحدت و همدلی بین مسلمانان این منطقه است و باید این مهم در جهان منعکس شود. امسال هم با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است جلسات و برنامه‌ها محدودتر برگزار شود، اما اصل و هدف نباید فراموش شود و باید به‌گونه‌ای کار شود که وحدت و همدلی در میان اقوام و مذاهب نمود داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگر سخنانش بابیان اینکه مسئولین باید در انجام وظایف و امور محوله خویش خدا را در نظر گرفته و به مردم خدمت کنند، افزود: مسئولین باید بااخلاق نیک و همتی مضاعف در جهت اعتلای انقلاب و تداوم اسلام تلاشی مضاعف داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه