English

امام‌جمعه کرمانشاه:

درس بزرگ هشت سال دفاع مقدس، اتکا به توان داخلی است

آیت‌الله مصطفی علما گفت: اتکا به خود و اطاعت از فرامین و رهنمودهای ولی‌فقیه مهم‌ترین رموز پیروزی ما در نبرد نابرابر هشت‌ساله بود.

درس بزرگ هشت سال دفاع مقدس، اتکا به توان داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با خطاب کردن جمهوری اسلامی ایران به یک ابرقدرت در خاورمیانه پس هشت سال دفاع مقدس، ابراز داشت: یکی از دلایل قدرت ایران در منطقه و جهان ادامه پیدا کردن فرهنگ ایثار و شهادتی است که از دوران دفاع مقدس ایجاد شد.

وی با گرامیداشت فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس، افزود: حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس به رزمندگان و ملت مقام ایران آموخت که روی پای خود بایستند و متکی به دیگران نباشند که حاصل آن نیز پیروزی ارزشمندی بود که نصیب کشور شد.

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در مقابل ما صدام جنایتکاری قرار داشت که اتکا به حدود ۷۰ کشور و دولت نیز نتوانست نجات بخشش باشد و سرانجامی پیدا کرد که همه دنیا آن را دید.

وی گفت: پس از امام راحل (ره) نیز رهبر فرزانه انقلاب به ما یاد داده‌اند که متکی‌به‌خودمان باشیم و ملت بزرگ ایران نیز باوجود همه مشکلات به این توصیه عمل کرده و اقتدار امروز را رقم‌زده‌اند.

آیت‌الله علما با اشاره به واهمه دشمنان از جمهوری اسلامی گفت: طبق برخی اظهارنظرها رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش پس از ترور کوردلانه سردار سلیمانی و به شهادت رساندن ایشان هنوز در حالت آماده‌باش قرار دارند که این موضوع بیانگر اقتدار کشور است.

امام‌جمعه کرمانشاه بابیان اینکه ولایت‌فقیه ضامن اقتدار کشور است، یادآوری کرد: نقش ولی‌فقیه چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های پس‌ازآن به‌خوبی در هدایت نظام و مردم نشان داده شد.

وی در پایان ضمن گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس، با آرزوی شفای عاجل برای همه بیماران بخصوص مبتلایان به کرونا، از شهروندان خواست تا به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه