English

طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داد؛

ابتلای ۱۹۷ بیمار جدید به ویروس کرونا در اصفهان/ فوت ۲۰ بیمار

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای 197 بیمار جدید به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته در اصفهان خبر داد.

ابتلای 197 بیمار جدید به ویروس کرونا در اصفهان/ فوت 20 بیمار

آرش نجیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 740 بیمار مشکوک به کرونا در استان تست کرونا دادند که از این تعداد نمونه گیری، تست کرونای 197 بیمار در اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل مثبت شد.

وی گفت: طی شبانه روز اخیر از این تعداد بیمار کرونایی شناسایی شده 118 بیمار جدید در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با علائم بالینی در بیمارستان ها بستری شدند.

نجیمی ادامه داد: همچنین در همین بازه زمانی تعداد 65 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شدند و لازم است تا دوران قرنطینه را در منزل سپری کنند.

این مقام مسئول در خصوص آمار مبتلایان کرونا در استان توضیح داد: در حال حاضر یک هزار و 59 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که متاسفانه از این تعداد 333 بیمار بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا گفت: متاسفانه طی شبانه روز گذشته تعداد 20 بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست دادند که تاکنون تست 15 نفر از این بیماران فوت شده مثبت قطعی به ویروس کرونا بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه