English

طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داد؛

ثبت ۳۴۷ ابتلای جدید به ویروس کرونا در اصفهان/ ۳۳۲ بیمار بدحال

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ثبت 347 بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در اصفهان خبر داد.

ثبت 347 ابتلای جدید به ویروس کرونا در اصفهان/ 332 بیمار بدحال

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به مراجعه 1560  بیمار مشکوک به کرونا در استان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از این تعداد تست کرونای 347 بیمار در اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل مثبت شد.

وی گفت: طی 24 ساعت گذشته  از این تعداد بیمار شناسایی شده 146 بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با علائم بالینی در بیمارستان ها بستری شدند.

نجیمی افزود: همچنین در همین بازه زمانی تعداد 154 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شدند و لازم است تا دوران قرنطینه را در منزل سپری کنند.

این مقام مسئول در خصوص آمار مبتلایان کرونا در استان گفت: در حال حاضر یک هزار و 162 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که متاسفانه از این تعداد 332 بیمار بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا در استان نیز توضیح داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته تعداد 33 بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست دادند که تاکنون تست 23 نفر از این بیماران فوت شده مثبت قطعی به ویروس کرونا بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه