English

محدودیت های کرونایی کاهش ابتلا به کرونا در هرمزگان را در پی داشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه شمار جان باختگان در استان همان ۹۳۷ نفر باقی ماند، گفت: محدودیت های کرونایی کاهش ابتلا به کرونا در هرمزگان را در پی داشت.

محدودیت های کرونایی کاهش ابتلا به کرونا در هرمزگان را در پی داشت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، صبح امروز(۲۲ آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه روز گذشته فوتی بر اثر کرونا در استان نداشتیم، افزود: شمار جان باختگان در استان همان ۹۳۷ نفر باقی ماند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی موجب کاهش ۲۶ درصدی موارد ابتلا به کرونا نسبت به هفته قبل شده و کاهش ۴۵ درصدی نسبت به دو هفته قبل از آن شده است، اظهار کرد: اکنون ۲۴۱ نفر با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

فرشیدی با اشاره به اینکه در سه روز اخیر رعایت نکات بهداشتی بویژه استفاده از ماسک ۵ درصد کاهش یافته است از مردم خواست از ماسک استفاده کنند و از شرکت در تجمعات جدا خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طرح شهید سلیمانی را در کنترل کرونا در استان موثر دانست و عنوان کرد: در این طرح، دو هزار و ۵۶۹ تیم حمایتی از دو هزار و ۲۳۲ بیماران در قرنطینه خانگی مراقبت و حمایت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه