English

به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی؛

آمار ابتلا به کرونا در جوانان هرمزگانی رو به افزایش است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه بر اساس آمارها، ۲۰ درصد جان باختگان از هفته گذشته تاکنون نیز در استان زیر ۴۰ سال بودند، گفت: این آمارها نشان می‌دهد که رعایت نکات بهداشتی بین جوانان مناسب نیست.

آمار ابتلا به کرونا در جوانان هرمزگانی رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، صبح امروز(۱۹ آذرماه) در جمع خبرنگاران، در تشریح وضعیت کرونا در استان افزود: ۳۶ درصد موارد بستری در بخش تنفسی بیمارستان‌های هرمزگان زیر ۴۰ سال هستند و در بخش آی سی یو هم ۳۲ درصد بستری‌ها در سن زیر ۴۰ هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارها، ۲۰ درصد جان باختگان از هفته گذشته تاکنون نیز در استان زیر ۴۰ سال بودند، خاطرنشان کرد: این آمارها نشان می‌دهد که رعایت نکات بهداشتی بین جوانان مناسب نیست.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: مراجعه به موقع یکی دیگر از مواردی است که جوانان در صورت مشاهده علایم باید به آن توجه کنند.

نوروزیان همچنین با اشاره به اینکه روز گذشته در هرمزگان هیچ مورد فوتی کرونا ثبت نشد، بیان کرد: اکنون ۱۵۳ نفر با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد:  تاکنون ۱۰۵ هزار و ۸۸۷ آزمایش کووید ۱۹ در استان انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه