English

استاندار قم تاکید کرد؛

لزوم توجه به کیفیت تولید در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها

استاندار قم بر لزوم توجه به کیفیت تولید در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد.

لزوم توجه به کیفیت تولید در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در حاشیه بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بازدیدهای هفتگی از واحدهای تولیدی استان با هدف رفع مشکلات احتمالی این واحدها صورت می گیرد اظهار کرد: ارزیابی از فعالیت این واحدها و کمک به توسعه آن ها از دیگر اهداف این بازدیدهاست.

وی اضافه کرد: یکی از بازدیدهای امروز مربوط به شرکت تولیدکننده شیر خشک و مواد غذایی بود که این واحد در راستای طرح توسعه ای خود اقدام به آغاز خط تولید الکل از آب پنیر کرده است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بازدید دیگر از شرکت تولیدکننده پتو و نخ فرش ماشینی صورت گرفت که این واحد هم فعالیت های خوبی داشته و دارد، اما لازم است تا در مسیر تنوع بخشی به تولید و بر اساس  ذائقه و سلیقه مشتری نیز کارهای بیشتری انجام شود.

سرمست گفت: این بازدیدها با ارزیابی از فعالیت واحدهای تولیدی و کمک به رفع مشکلات احتمالی آن ها بویژه در زمینه تأمین تسهیلات همراه است.

وی اشتغال زایی واحدهای تولیدی را بخش دیگری از نتایج فعالیت این واحدها عنوان کرد و افزود: تأکید کرده ایم تا هر هفته، حداقل یک واحد تولیدی جدید به افتتاح و بهره برداری برسد، به بیان دیگر نه تنها اجازه نمی دهیم واحدی راکد شود، بلکه هدف این است که واحدهای راکد و نیمه راکد هم به مدار تولید بازگردانده شود.

استاندار قم با اشاره به برخی تقدیرهای انجام شده در حاشیه بازدیدهای امروز تصریح کرد: کیفیت تولید در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها مهم است و باید دنبال شود.

سرمست اضافه کرد: کیفیت تولید بر اساس فناوری های جدید، خلاقیت و نوآوری و همچنین حرکت به سمت تولید دانش بنیان برنامه ریزی می شود و واحدهایی که بر اساس ارزیابی ها به این نتایج دست پیدا کنند، مورد تقدیر قرار می گیرند تا این اقدام، الگویی برای سایر واحدها در جهت کیفیت بخشی بیشتر به تولیداتشان باشد.

وی یادآور شد: در جریان این بازدیدها، برخی خلأها هم دیده می شود و از این رو، اگر واحدهای مختلف تولیدی بتوانند در زنجیره تأمین و تولید، ارتباط و تشریک مساعی با یکدیگر داشته باشند، آن گاه هم از خروج ارز جلوگیری می شود و هم به هم افزایی و بازاریابی و فروش بهتر آن ها کمک خواهد شد.

استاندار قم در توضیح این مطلب افزود: به طور مثال یکی از بازدیدها و افتتاح های امروز مربوط به واحد تولیدکننده انواع اسپری و ادکلن بود و این در حالی است که ما در استان قم، مزارع گل محمدی هم داریم که این مزارع می تواند تأمین کننده مواد اولیه برای این واحد باشد تا عملا به تولید کشاورزی هم کمک شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه