English

استاندار قم:

بیمارستان قلب و خاتم از مهمترین طرح‌ های بیمارستانی استان هستند

استاندار قم از بیمارستان قلب و خاتم به عنوان مهمترین طرح‌های بیمارستانی استان یاد کرد.

بیمارستان قلب و خاتم از مهمترین طرح‌ های بیمارستانی استان هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در حاشیه آیین افتتاح بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم که به‌صورت ارتباط ویدیو کنفرانس با رییس جمهوری برگزار شد، افزود: این کارگروه به‌صورت مستمر پیگیر تکمیل این مراکز درمانی است تا ساخت بیمارستان‌های نیمه‌تمام به سرانجام برسد و در خدمت زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر طرح‌های بیمارستانی مهمی در استان قم در دست اقدام داریم که بیمارستان قلب و خاتم از جمله مهم‌ترین این طرح‌هاست.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی امیرالمومنین(ع) قم، بیان کرد: با کمک دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری مسوولان استان این بیمارستان در روزهای پیک کرونا راه‌اندازی شد.

سرمست اضافه کرد: در حال حاضر این بیمارستان ضمن پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، خدمات درمانی و بیمارستانی به سایر بیماران نیز ارائه می‌کند.

وی از بیت آیت‌الله خوانساری که بانی ساخت بیمارستان امیرالمومنین(ع) بودند، تقدیر کرد و گفت: در استان قم همواره مراجع تقلید در امر بیمارستان سازی پیش‌قدم و منشا آثار، خیرات و برکات بوده‌اند.

بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی امیرالمومنین(ع) قم در قالب دهمین آیین پویش ره سلامت با حضور رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم دارای ۲۳۰ تخت بیمارستانی و زیربنای ۲۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع است که برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است؛ این بیمارستان موقوفه مرحوم آیت‌الله حاج سید محمدباقر خوانساری می‌باشد.

بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم در هشت طبقه ساخته شده و عملیات ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و در سال جاری به پایان رسیده است.

این بیمارستان ۲۳۰ تخت خوابی، ۶ اتاق عمل با ۲۶ تخت مجهز و مدرن، ۱۶ تخت اورژانس، ۱۸۲ تخت بستری، ۱۵ تخت آی سی یو، ۸ تخت سی سی یو، ۶ تخت PICU و ۴ تخت آی سی یو نوزادان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه